Pylon CRM Λογιστών

Το απόλυτο εργαλείο διαχείρισης Λογιστικών Γραφείων

Γενικά

Η Epsilon Net σας παρουσιάζει το νέο εργαλείο για τα Λογιστικά Γραφεία. Το PYLON CRM Λογιστών είναι ένα σύστημα διαχείρισης εργασιών του Λογιστικού Γραφείου για την παρακολούθηση Φορολογικών και Εργατικών Υποχρεώσεων των πελατών σας. Ενδυναμώστε τη σχέση σας με τους πελάτες σας και εξοπλιστείτε με ένα πανίσχυρο εργαλείο Προσαρμόζεται στις ανάγκες σας και σας παρέχει ολοκληρωμένη και έξυπνη πληροφόρηση που θα αναβαθμίσει το προφίλ της επιχείρησής σας και θα εξοικονομήσει χρόνο για τους εργαζόμενους του Λογιστικού σας Γραφείου.
Με το PYLON CRM ΛΟΓΙΣΤΩΝ διαθέτετε:
  • Φορολογικό Ημερολόγιο
  • Ατζέντα εργασιών ανά Χρήστη
  • Φορολογικές Ροές Εργασιών
  • Μαζική Άντληση Οφειλών

Διατίθεται σε:

On Premise
Rent
Cloud
Αγοράζετε την εφαρμογή PYLON και την ετήσια σύμβαση για τις νέες εκδόσεις (αναβαθμίσεις) και τις υπηρεσίες υποστήριξης. Η εγκατάσταση πραγματοποιείται πλήρως στις δικές σας υποδομές.
Συνδρομητικό μοντέλο χρήσης (Pay-As-You-Go) με το οποίο πληρώνετε μόνο την ετήσια συνδρομή. Η εγκατάσταση πραγματοποιείται πλήρως στις δικές σας υποδομές.
Απαλλαχθείτε από τα κόστη μηχανογράφησης (εγκατάσταση, συντήρηση) πληρώνοντας μόνο την ετήσια συνδρομή. Η εγκατάσταση βρίσκεται στο Microsoft Cloud. Με την αξιοπιστία του Miscrosoft Azure.

Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες PYLON

Επικοινωνήστε μαζί μας

 


Μοναδικά Πλεονεκτήματα

 

ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΛΗΣΗ ΟΦΕΙΛΩΝ & ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ EMAIL

Αντλήστε τις επίσημες Οφειλές από την σελίδα της ΑΑΔΕ και ενημερώστε άμεσα τους πελάτες σας με email ή παρακολουθήστε τες μέσα από το Φορολογικό Ημερολόγιο.

ΡΟΕΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΑΝΑΘΕΣΗ

Παρακολουθήστε όλες τις εργασίες του Γραφείου μέσα από προκαθορισμένες ροές εργασιών και εξοικονομήστε χρόνο για τους εργαζόμενους του γραφείου για τις μεταξύ τους συναλλαγές αλλά και τις συναλλαγές εκτός γραφείου.

ΑΤΖΕΝΤΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ & ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ

Δημιουργήστε την δική σας Ατζέντα αλλά και όλων των εργαζομένων του Λογιστικού Γραφείου, αναθέτοντας τις εργασίες και τις φορολογικές υποχρεώσεις που πρέπει να παρακολουθεί ο καθένας χωριστά. Όλες οι Φορολογικές υποχρεώσεις ενημερώνονται αυτόματα από την επιστημονική ομάδα του e-forologia.gr.

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝ & ΤΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ TAX SYSTEM

Μεταφέρετε τους Υπόχρεους που επιθυμείτε μαζί με τις υποχρεώσεις τους από την εφαρμογή του Tax System. Παράλληλα η σύνδεση με την εφαρμογή του Tax System προσφέρει την ενημέρωση για όλες τις Υποχρεώσεις που έχετε αναθέσει στους πελάτες από τα ήδη αποθηκευμένα έντυπα του Tax System χωρίς να χρειάζεται να πληκτρολογείτε κάθε φορά τα στοιχεία της Υποχρέωσης

ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ

Είναι η τηλεφωνική επικοινωνία ένα μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητάς σας; Αξιοποιήστε τις δυνατότητες σύνδεσης της εφαρμογής με τηλεφωνικό κέντρο, καθώς και της εξειδικευμένης οθόνης εργασίας telemarketing για λιγότερη ώρα στη διαδικασία, και περισσότερη ώρα στην επικοινωνία και την επιτυχημένη πελατειακή σχέση

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ CUSTOM ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

Με την δυνατότητα των Custom Υποχρεώσεων έχετε την δυνατότητα να ορίσετε επιπλέον Υποχρεώσεις που πρέπει να παρακολουθείτε για συγκεκριμένους Υπόχρεου μέσα από το Ημερολόγιο

ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Σύνδεση με τις περισσότερο επισκεπτόμενες σελίδες Δημοσίων και όχι μόνο Υπηρεσιών. Παράλληλα έχει προστεθεί νέα δυνατότητα αναζήτησης ηλεκτρονικής υπηρεσίας μέσα από την λίστα ώστε να μην χρειάζεται κάθε φορά να την αναζητάτε μέσα από όλες τις επιλογές

 

 

Πλούσιες Δυνατότητες

 

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

  • Ημερολόγιο φορολογικών και εργατικών υποχρεώσεων online ενημερωμένο μέσω του e-forologia.gr ανά χρήστη
  • Γενικό Φορολογικό Ημερολόγιο ανεξαρτήτου χρήστη
  • Δυνατότητα δημιουργίας custom Υποχρεώσεων και εύκολη παρακολούθησή τους από τον χρήστη
  • Παρακολούθηση εταιρικών εργασιών και προθεσμιών υποχρεώσεων
  • Ανάθεση εργασιών σε εργαζόμενους του Λογιστικού Γραφείου για την παρακολούθηση τους
  • Καταχώρηση ραντεβού, επικοινωνιών, σημειώσεων, κλπ.
ΥΠΟΧΡΕΟΙ & ΕΠΑΦΕΣ
  • Ολοκληρωμένη Διαχείριση Στοιχείων υπόχρεου, συμπεριλαμβάνοντας Στοιχεία Επικοινωνίας, Προσωπικά Στοιχεία, Στοιχεία Ταυτότητας και Στοιχεία Αριθμών Μητρώου με αυτόματη άντληση όπου αυτό είναι εφικτό
  • Διαχείριση σχέσεων μεταξύ υπόχρεων, καθώς και υπενθυμίσεις για Επετείους και Ονομαστικές Εορτές
  • Πολλαπλά χαρακτηριστικά (attributes) για γρήγορη συγκέντρωση – ανεύρεση και Κατηγοριοποίηση με απλή ή δενδροειδή μορφή
ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  • Μαζική άντληση επίσημων οφειλών από τις ιστοσελίδες των Α.Α.Δ.Ε., Ε.Φ.Κ.Α.* & Κ.Ε.Α.Ο.* και ενημέρωση του Φορολογικού Ημερολογίου
  • Ανάθεση των Επίσημων Οφειλών στους χρήστες της εφαρμογή και διαχείρισή τους μέσα από την ίδια την εφαρμογή
  • Αποστολή με e-mail των επίσημων οφειλών απευθείας στους Υπόχρεους
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΟΕΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
  • Δυνατότητα δημιουργίας και πλήρους παραμετροποίησης Φορολογικών Ροών για τις επαναλαμβανόμενες εργασίες του λογιστικού γραφείου
  • Παρακολούθηση βήμα – βήμα από όλους τους χρήστες του γραφείου
ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ
  • Προφίλ εκτυπώσεων για άμεση εκτέλεση προ-παραμετροποιημένων εκτυπωτικών με ένα κλικ
  • Εκτύπωση σε χαρτί, εξαγωγή σε όλες τις γνωστές μορφές αρχείων (.pdf, .xls, .doc, κλπ.) και εμφάνιση σε WYSIWYG ή πλέγμα (grid)
  • Data zoom-in μέχρι και επίπεδο της ενέργειας
  • Ελεύθερος σχεδιασμός custom εκτυπώσεων μέσω συστήματος E.R.G. (Easy Report Generator)
  • Αποστολή όλων των εκτυπωτικών με email
ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΛΟΙΠΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
  • Γρήγορη και άμεση μεταφορά Υπόχρεων – Λογιστών – Τρίτων από την εφαρμογή Tax System
  • Σύνδεση όλων των Υποχρεώσεων που απορρέουν από τα Έντυπα και τα Στοιχεία των Υπόχρεων του Tax System

Σύγκριση 0

Χωρίς προϊόντα

Δεν έχει υπολογιστεί Αποστολή
0,00 € Σύνολο

Οι τιμές δεν περιέχει Φ.Π.Α.

Ταμείο